دوباره


❤❤:عشق آسماني من،خداست :❤❤

بسم الله الرحمن الرحیم

یه دختر مهندس دیگه بهمون معرفی کردند که به

     مادر گفتم قبل از اینکه برند و خونه اشون

          ازشون بپرس که میخواهند برن سر

        کار یا نه که جواب دادند: بله میخواهند

                              برن سر کار

 

به نظر من همسر آینده ام باید تحصیل کرده باشه

 ولی نباید بره سر  کار.به خدا تربیت فرزند مهمترین

    کاره که بیشترینش به عهده مادر خانواده اس

        اینقدر فرزند صالح ارزش داره که پیغمبر

           میگن: گلی است از گلهای بهشت

           من دوست ندارم فرزندانم حسرت

                مهر مادری را داشته باشند

           به نظر من خانه مهمترین و اصلی

        ترین رکن خانواده است که سنگربانی

        چون مادر خونه باید از اون مراقبت کنه

 من اصلا نمیگم که همسرم باید تو خونه زندانی

  بشه .من عقیده دارم که خیلی کارهاست که

      میشه تو محیط خونه باشه مثل همون

      دندون پزشکی که مطبش میتونی توی

    خونه باشه.به نظر من مادر خانواده اینقدر

  مهمه که من حاضرم واسش جانم را فدا کنم

و تمام سعی و تلاشم را بکنم تا هیچ کمبودی نه

        از لحاظ مالی و نه از لحاظ احساسی

                         متوجه اش بشه

 
زن موفق مادر موفقی نیست همینطور که مادر موفق

                 زن موفقی تو عرصه کار نیست

                         خودتون را گول نزنید

                     (ما تو فامیل چندتایی داریم )


 

 بیرون میره و عصر خسته و کوفته میاد خونه و یه دو

    سه ساعت میخاد بخوابه ،مادر موفقی باشه؟؟

                

 چندین ساعت را تنها یا زیر دست این همسایه و اون

               فامیل  یا تو مهد کودک بزرگ بشه

در ضمن من شخصا واسه همسرم  اینقدر ارزش قائلم

  که اصلا دوست ندارم حتی تو خونه کار زیاد انجام بده

 چه برسه  بیرون کار کنه و بعد هم دوباره بیاد تو خونه

به امورات رسیدگی کنه (هر چقر هم که من کمکش کنم)


        من دوست دارم همسرم از زندگیش لذت ببره


تفریح ، مسافرت ، کلاس موسیقی ، هنر و و و و و و


                 من هم واسه اش پول در میارم

   از جلوه های زندگی مشترک حضرت علی علیه السلام و فاطمه

      زهرا علیهاالسلام ، تقسیم مطلوب وظایف و مسئولیت های

       زندگی بود. آن ها در ابتدای زندگی زناشویی، از پیامبر تقاضا

      کردند کارها را میان آن دو قسمت کند. رسول خدا نیز کارهای

      خانه را به فاطمه سپرد و مسئولیت های خارج از منزل را به

        علی علیه السلام واگذار کرد. بعد از این بود که زهرا بارها

     اظهار خشنودی می کرد و رضایت خود را از آن ابراز می داشت

        بی تردید این تقسیم بندی پیامبر، بر مبنای ساختار روحی

                 و جسمی، و نیز مصلحت اجتماعی آن ها بود.

 

 درسته پول و زیبایی خوبه ولی  به خدا یه زندگی

          موفق ملاکش فقط این چیزها نیست

                   یه زندگی موفق یعنی:

                           ثروت به اندازه

          به قول معروف علف باید به دهن  بزی ...

                یعنی رفاقت بین زن و شوهر

                 یعنی درک و احترام متقابل

                    یعنی یه عشق واقعی

یعنی وفاداری و کوتاه اومدن و قد بازی در نیاوردن

----------------------------------------------------

   دیدین بعضی از دختر خانم های چادری وقتی به

 دانشگاه و یا بعضی از مجالس میرن اول چادرشون

  را برمیدارند و در جواب چرای دیگران میگن:بقیه را

      ببین بد حجابن .من فقط چادرمو برداشتم که

        بهم نگن امل و یا میگن من فقط رژ مالیدم

           برو توخیابون ببین چه خبره و این طور 

                           آدم ها هستند که

     نمی فهمن که اینکار قدم اوله.مثل پسرهایی

  که واسه اینکه تو جمع بقیه مسخره اشون نکنند

   سیگار و یا مشروب مصرف میکنند و یا میگن من

   فقط با دختره حرف میزنم .من یه دوست داشتم

  که با تلفن دوست دیگه ام واسه اولین بار فقط به

دوست دختر رفیقم فحش داد و وقتی یه روز دیدمش

                              بهم گفت من

     ۶ تا دوست دختر دارم که میرم باهاشون بیرون

                       حود من بارها و بارها

به خاطر نداشتن دوست دختر و یا مشروب نخوردن

   یا قلیان نکشیدن مسخره شدم ولی هیچ موقع

   زیر بار نرفتم و حتی سعی میکنم به جای اینکه

    مثل دیگران بشم / دیگران را مثل خودم  بکنم

           و بارها شده وقتی بقیه میبینند که

         من به این راحتی تغییر نمیکنم بیشتر

       قبولم دارن و بیشتر بهم احترام میگذارند

  وحتی اینقدر بهم اعتماد دارند که بعضی مواقع

         در هرموردی از من مشورت میخاهند.

من نمیدونم چرا بعضی ها از اینکه خودشون باشن

   میترسن و دائما دنبال حرف های دیگران میروند

 

 تو خواه زین سخنم پند گیر

 

             خواه ملال

 

آخه چطور میشه مادر خانواده ای که صبح زود از خونه
اون بچه چه گناهی کرده که این


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 30 خرداد 1389برچسب:,ساعت 10:39 توسط من صور| |


Power By: LoxBlog.Com